2005-2008 Yılları arasında gelen modellerin yakıt sistemi karbratörlü, egzoz emisyonu Euro2'dir.
2008-2016 Yılları arasında gelen modellerin yakıt sistemi enjeksiyonu, egzoz emisyonu Euro3'tür
2016 Yılı itibari ile GV250 nin üretimi durdurulmuştur. Yerine GV300 Euro4 egzoz emisyonu ile giriş yapmıştır. Türkiyeye gelip gelmeyeceği kesin değildir, 2017 fuarında bu sene gelmeyeceği söylenmiştir.
2008-2016 Model GV 250 Teknik Özellikleri
Motor Tipi | V-Twin, 2 silindirli, 4 zamanlı Hava ve yağ soğutmalı |
Motor Hacmi (cc) | 249 cc |
Silindir çapı x strok (mm) | 57,0 x 48.8 |
Sıkıştırma Oranı | 10,2/1 |
Yakıt Sistemi | Elektronik Yakıt Enjeksiyonu (EFI) |
Maks. Güç (kW @ dev/dak) | 25,55 HP @ 9000 dev/dak |
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) | 20,0 Nm @ 7000 dev/dak |
Ateşleme | ECU |
Çalıştırma | Elektronik Ateşleme |
Şanzıman | 5 vites |
Güç Aktarımı | Zincirli |
Boyutlar (UxGxY) (mm) | 2282 mm x 875 mm x 1096 mm |
Tekerlekler arası mesafe (mm) | 1520 mm |
Sele yüksekliği (mm) | 710 mm |
Yerden açıklık (mm) | 150 mm |
Yakıt kapasitesi (lt) | 14 Lt. |
Ağırlık (kg) | 175 kg (boş ağırlık) |
2005-2008 Model GV 250 Teknik Özellikleri
Motor Tipi | V-Twin, 2 silindirli, 4 zamanlı Hava ve yağ soğutmalı |
Motor Hacmi (cc) | 249 cc |
Silindir çapı x strok (mm) | 57.0 x 48.8 |
Sıkıştırma Oranı | 10.2 / 1 |
Yakıt Sistemi | Karbratör |
Maks. Güç (kW @ dev/dak) | 28 HP @ 10.500 dev/dak |
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) | 23,0 Nm @ 7600 dev/dak |
Ateşleme | CDI |
Çalıştırma | Elektronik Ateşleme |
Şanzıman | 5 vites |
Güç Aktarımı | Zincirli |
Boyutlar (UxGxY) (mm) | 2282 mm x 875 mm x 1096 mm |
Tekerlekler arası mesafe (mm) | 1520 mm |
Sele yüksekliği (mm) | 710 mm |
Yerden açıklık (mm) | 150 mm |
Yakıt kapasitesi (lt) | 14 Lt. |
Ağırlık (kg) | 155 kg (boş ağırlık) |
Teşekkürler kardeşim emeğine yüreğine sağlık
YanıtlaSilHocam egzozumda yanık tarzında lekelenmeler mevcut bunun için yanmaz boyayla siyaha boyasam olumsuz etkisi olur mu sence? Efi 2013
YanıtlaSilBoyayabilirsiniz fakat egzoza yapılan boyalar zamanla atabiliyor. Bir profesyonelden bilgi almadan yapmamak gerek.
SilBir alternatif olarak egzoz koruma sacı yaptırabilirsiniz.
Boyanın motor performansına etkisi olmaz.
Çok sağlam ve torklu bir makina en kısa zamanda almayı düşünüyorum ALLAH Nasib ederse.
SilBende karbüratörlü düşünüyorum ALLAH Nasib ederse
YanıtlaSil